close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אטרקציות מקוריות לחתונה

מערכת שורשח אדר ב, תשעו18/03/2016

כמה רעיונות מיוחדים לאטרקציות מקוריות בחתונה שלכם

תגיות:

למרות שיום החתונה שלכם עמוס ברגעים משמעותיים, אין ספק שהחופה תהיה שיא החגיגה כולה. זוהי הסיבה שלמענה התכנסו כולם. הטקס הוא גם ההזדמנות שלכם להביע מי אתם כזוג. תוכלו להכין ברכות מראש ולברך זה את זו בברכה אישית מרגשת, ולשתף את סיפור האהבה שלכם עם הקהל האהוב שהגיע לחגוג ולשמוח יחד אתכם ביום חתונתכם.

בימינו, רוב הרבנים שמגיעים לערוך את טקס החופה, לא מסתפקים בעריכת הטקס כהלכתו בלבד אלא מקפידים להיפגש לפני האירוע ולראיין את בני הזוג והמשפחה וללמוד קצת על הזוג הצעיר כדי שיוכלו להוסיף נופך מיוחד ולספר את הסיפור האישי שלהם.

גישה אישית זו תורמת למעורבות רגשית רבה של הקהל שהתאסף כדי לחגוג את יום הנישואין של החתן והכלה ויבלה אתכם עד סוף הערב, כשיצא נרגש עם מזכרות לחתונה שהכנתם מראש לאורחים שלכם.

אטרקציות מקוריות שיוסיפו התרגשות לחתונה שלכם

  • הפרחת יונים לבנות – תארו לעצמכם שהחופה מסתיימת, דמעות מרגשות מציפות כל עין, ומשק של יונים לבנות מופרח לפתע אל השמיים... אין ספק שזה מעצים את ההתרגשות. תוכלו לבחור להפריח את היונים גם ברגע אחר במהלך החגיגה, תלוי בכם.
  •  
  • צילומי חתן כלה עם רכב אספנות יוקרתי – צילומי חתן כלה על רקע רכב אספנות עתיק ורומנטי, מבטיחים לכם אלבום חתונה מקסים. ומה דעתכם על כניסה מרגשת לאזור החופה כשאתם יושבים מלאי הוד והדר ברכב ייחודי שכזה? אפשר לבחור גם באטרקציה כזאת.
  •  
  • יצירת אווירה מיוחדת באמצעות פנסים סינים מרחפים – אהילים מנייר אורז במגוון גדלים, צבעים וצורות או פנסים סינים שצפים במים, מסמנים את השבילים או את המסלול לחופה – הם חוויה מרגשת של אור שתרגש ותרומם את מצב הרוח של בני הזוג, המשפחה וכל האורחים שיגיעו לחגוג בשמחתכם.
  •  
  • שידור חי של החתונה באינטרנט – העידן המודרני מאפשר להגשים כל חלום. וכך, אם אנשים יקרים לכם לא יכולים להגיע לחתונה שלכם, בין אם בגלל שהם מתגוררים בחו"ל, או חס וחלילה מרותקים למיטה – הם יוכלו לראות את החתונה שלכם במופע חי באינטרנט. כשתזמינו שירות זה, החברה תקים לכם דף אינטרנטי עם חומר שיועבר לאורחים מראש, והוא כולל גם אפשרויות לניהול שיחה בין כל הצופים בחתונה.
  •  
  • הכנת כתובה מעוצבת – אפשר להזמין כתובה על גבי קלף או נייר כותנה, בכתב של סופר סת"ם או בהדפסה, בנוסח ובשפה שבהם תבחרו. אפשר לבחור בכתובה מקורית מתוך עיצובים שמוצעים באתר או לבקש עיצוב אישי מיוחד עבורכם. יש גם ספקים שמייצרים כתובות עשויות במגזרות נייר ורקמה ואתם מוזמנים לקבוע בעצמכם את הגודל והעיצוב של הכתובה שלכם. אין ספק שזו תהיה מזכרת נצח מדהימה מהיום המשמח והחשוב ביותר בחייכם.
  •  
  • מתנות או מזכרות לחתונה מושקעות ומקוריות, ישקפו את ההערכה שלכם לאורחים שהגיעו לחגוג אתכם את יום הנישואין. תוכלו להגיש להם מזכרת שהכנתם באופן אישי, כמו אריזת ממתקים נחמדה, או מזכרת שקניתם כמו מחזיקי מפתחות ומגנטים שעליהם מודפסת ברכה אישית משלכם.

המאמר נכתב בשיתוף: נופך – מזכרות ומתנות לאורחים בחתונה

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה